#spisudeigen på familierestauranten
En hyggelig dag eller aften ude med familien kan give kvalitetstid og mere nærvær.
At spise ude er en oplevelse for alle – store som små.
– De mindste har det som alle andre. De synes også, at det er sjovt at komme ud og få en god madoplevelse, fortæller Rokil Hansen, Indehaver af Restaurant Tight i København.
At tage en aften ude med familien, er noget som kan være medvirkende til at skabe nærhed og tilbringe tid sammen på en afslappende måde.
– Det er dejligt, at vi kan gøre noget alle 4. Børnene synes også det er rart at komme ud og opleve noget nyt, fortæller Familien Post Bredgaard.
Spis Ude Igen er en digital kampagne, som skal få danskerne til at besøge deres lokale restauranter, caféer, barer og andre spisesteder efter mere end to måneders nedlukning grundet Covid-19. Målet er at få folk til at støtte op om de mange lokale spisesteder, som har været hårdt ramt i perioden. Bag Spis Ude Igen står Madværkstedet Online, brancheforeningen MLDK Mærkevareleverandørerne og en lang række leverandører til foodservicemarkedet.
Følg “Spis Ude Igen” på Facebook
Følg “Spis Ude Igen” på Instagram
Har du et køkken/spisested og ønsker du adgang til råfiler fra kampagnen, så kontakt venligst presse@spisudeigen.dk for mere information.
Du er velkommen til at kontakte virksomheden bag indholdet, hvis du har yderligere spørgsmål.
Madværkstedet Online
Havnegade 39
1058 København
Danmark
Tlf: 33 13 92 92