Vi ser meget frem til at deltage på Madværkstedet. Det bliver spændende at afprøve et lidt anderledes messe set-up, og interessant at se hvordan det bliver modtaget af de besøgende. Dejligt at messerne adskiller sig lidt fra hinanden.
Marianne Rottbøll, Marketing Manager, Nordic
Royal Greenland
Hos Midsona går økologi og plantebaserede måltider hånd i hånd med tidens krav til sunde og klimavenlige måltider. Vi har valgt at deltage på Madværkstedet, da messens centrale placering i hovedstadsområdet tiltrækker kunder med samme kærlighed til økologi som os.
Lars Poulsen, Business Manager Foodservice/Industri
Midsona
Madværkstedet har skabt en god scene, hvor vi kan møde nye og nuværende kunder i hovedstadsområdet og præsentere dem for spændende nyheder og vores sortiment af vine, øl og læskedrikke.
Hos Kjær & Sommerfeldt arbejder vi aktivt på at gøre vinbranchen mere bæredygtig for at sikre en bedre og mere bæredygtig verden for både mennesker og miljø. Vi vil gerne gøre det lettere for vores kunder at vælge vine, spiritus, øl og læskedrikke med bæredygtighed in mente. Det ser vi særligt frem til at kunne præsentere på Madværkstedet.
Olivier Jacques Tabo
Sandi Deleuran
Salgschef, Kjær & Sommerfeldt
Vi er overbeviste om, at der fortsat er et stort behov for en messe som Madværkstedet. Madværkstedet er et godt supplement til Foodexpo, fordi messen dækker Københavnsområdet, og derfor ser vi frem til at deltage.
Bjarne Nøhr
Director, National Sales
Good Food Group
Noget af det virkelig spændende ved Madværkstedet er muligheden for at samarbejde på tværs af leverandører og med fælles kundegrupper. Jeg er overbevist om, at det er til gavn for alle.
Gustaf Birkoff, senior director, Foodservice Denmark
Arla Foods